شهر آرمانی ( گروه فرهنگی میلاد شرق)

رسانه دفتر نمایندگی پایگاه اطلاع رسانی راه دانا در رباط کریم

شهر آرمانی ( گروه فرهنگی میلاد شرق)

رسانه دفتر نمایندگی پایگاه اطلاع رسانی راه دانا در رباط کریم

"محمد عمرانی" مشاور محیط زیست کانون پرورش فکری کلاله شد

طی حکمی از سوی مدیرکانون پرورش فکری کلاله:

"محمد عمرانی" مشاور محیط زیست کانون پرورش فکری کلاله شد

کلاله – خبرنگار رسالت:

طی حکمی از سوی مدیرکانون پرورش فکری کلاله "محمد عمرانی" به عنوان مشاور محیط زیست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کلاله منصوب شد.

به گزارش "پایگاه خبری میلاد گلستان "، در بخشی ازمتن ابلاغ زینب سنچولی ، خطاب به دبیر کمیته محیط زیست انجمن روزنامه نگاران مسلمان آمده است: با عنایت به شایستگی ها وتجارب ارزشمندجنابعالی در حوزه دفاع از طبیعت و حفاظت محیط زیست، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور افتخاری محیط زیست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کلاله منصوب می شوید.امید است درسایه عنایات والطاف الهی و با همراهی و همفکری حضرتعالی ومربیان گرانقدر کانون این مدیریت بتواند درزمینه برنامه ریزی، تبیین و ترویج طرحهاو برنامه های زیست محیطی در میان کودکان و نوجوانان عضو وغیر عضو کانون در این شهرستان گامهای موثری بردارد.

گفتنی است، محمد عمرانی متولد 1355در شهرستان کلاله و دبیر رسمی آموزش و پرورش درشهرتهران است. وی دانش آموخته دوره کارشناسی ارشد در رشته زبان و ادبیات عربی از دانشگاه شهید بهشتی و دارای 18 سال سابقه فعالیت در حوزه محیط زیست بعنوان خبرنگار و فعال محیط زیست،عضو هیات مدیره و دبیرچند تشکل زیست محیطی و دوستدار طبیعت مثل انجمن گلستان سبز، جمعیت میلاد سبز و کانون زیست محیطی ارم و....می باشد./ 971201

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.